Thursday, December 29, 2011

AKUKAUNSELOR!!

alamak ! post nak gempak la pulak kan..kwang3..
opss... ASSALAMUALAIKUM.... salam muhibbah semua!
fuuuhhhhhhhhhhhhhh..perghh, berhabuk sudah belog saya~ngeee..ampun yer..TUAN RUMAH ni ikut mood jek nak update belog...ish3..
----
----
----
haa, tup3 da nak FINAL EXAM dah~~alhamdulillah..masih diberikan peluang oleh Maha Pencipta untuk berjuang di medan peperiksaan. Harap2 peluang untuk berkhidmat dalam bidang kaunseling ni pun masih diberikan oleh Allah s.w.t.  untuk membantu anak-anak muda dan orang lain. Insya'Allah.
Semenjak kesepian saya disini bukan apa, agak menyibukkan diri dengan beberapa perkara. Alhamdulillah, semua dapat diselesaikan dalam tempoh masa yang diberikan. Cuma, sem ni saya agak kesal sikit sebab tak dapat nak turun training selalu. Sory JUMPERZ,.. Alhamdulillah ade backup2 junior yang turun training. Saya akui juga saya yang menyepikan diri jugak. huhu..
(baru perasan aku guna kata ganti diri 'saya' laaa..baiknyerrrrr..haha)
....
...
..
NAK BERUBAH! yup... Aku tekad yang aku kena berubah! TAPI... Apa yang perlu diubah???
itulah, sekarang ni saya masih dalam proses muhasabah diri. Baru- baru ni someone terus-terang cakap dia ada satu persepsi negatif tentang saya yang saya sendiri masa tu tak sanggup nak tanya. Tapi, dia kata sekarang dia dah kenal saya macam mana then dia minta maaf sebab berpersepsi sebegitu..Alhamdulillah. Saya tak nak tanya dia lebih lanjut sebab memang secara tidak sedar saya ada lakukan dan katakan perkara yang tak sepatutnya pada masa tertentu. I'm SOrry kekawan! (^_^) maafkan aku taw!
...
..
.
banyak benda yang aku belajar dalam sedar tak sedar dah hampir 3 tahun di UPSI.
THANKS to ALL OF YOU... 
dan dalam masa yang sama, dah hampir 2 tahun jugak aku berkawan dengan MR. Z. thanks dear
(^_^)
dan banyak lagilah!!!
BONDAku tetap menjadi Sumber Inspirasi aku untuk aku bina impian dan CAPAI impian tu menjadi REALITI. AMEEN...
....
SEKARANG, aku tak kan pernah menyesal walau satu pun tentang peristiwa lampau yang pernah aku lalui dulu.. sebab semua tu sangat BERHARGA walaupun ianya SANGAT PAHIT. Tapi, tu lah AKU sekarang. Alhamdulillah, aku masih di jalan yang lurus tak seperti anak remaja sekarang yang kekurangan kasih-sayang dan mendamba kasih-sayang daripada jalan yang salah. ITU YANG AKU PERLU BANTU! INSYA'ALLAH.. 
......
semuanya adalah bersebab.. anak-anak muda sekarang adalah keluarga aku juga. 
Semua manusia inginkan Kebaikan, dan menjadi seorang yang BAIK, cuma kadang-kadang KEADAAN tidak mengizinkan. JIWA LULUH!~~
.....
SEMOGA ILMU YANG SELAMA INI AKU DAN KAWAN-KAWAN AKU TIMBA DAPAT DIMANFAATKAN UNTUK MEMBAWA SINARAN BARU DALAM HIDUP ADIK-ADIK KAMI KE JALAN YANG DIREDHAI . . .AMEEN..

---



No comments: