Friday, December 30, 2011

Masihi 2011. . selamat tinggal.

selamat tinggal pada semua, berpisah kita selamanya... pergh, lagu pun nak gempak an. hihi.. Alhamdulillah.. kita semua masih mampu menghirup udara nikmat Allah, mampu berdiri walaupun kadangkala terjatuh dan tersungkur. Alhamdulillah. teringat bait-bait lagu Maher Zain:

I never thought about
All the things you have given to me
I never thanked you once
I was too proud to see the truth
And prostrate to you
Until I took the first step
And that’s when you opened the doors for me
Now Allah, I realized what I was missing
By being far from you.
Alhamdulillah, Elhamdulillah
All praises to Allah, All praises to Allah
-----
TEKADKAN HATI...KUATKAN AZAM..MISI KITA SEBAGAI KHALIFAH DI MUKA BUMI INI PERLU DILAKSANAKAN...SEBARKAN DAKWAH ISLAMIAH, PERTEGUHKAN AKHLAK MULIA DAN PERBANYAKKAN AMALAN. AAMAR MA'RUF NAHI MUNKAR. INSYA'ALLAH. SAMA-SAMA KITA BERUSAHA DAN GIAT MENCAPAI MISI ITU. 
------

No comments: